trečiadienis, gegužės 26, 2010

Ekskursija po Vilnių ir apylinkes

Vilniečiai, ar dažnai rengiate ekskursijas po Vilnių ir jo apylinkes? Aš, kol dar buvau mokinė ir mokiaus Šiauliuose, labai svajojau studijuoti, o vėliau ir gyventi Vilniuje. Todėl dabar, čia gyvendama, stengiuos tuo naudotis.
Gyvenam anaiptol ne miesto centre, todėl kartais labai mėgstame atvažiuoti į centrą ir pasivaikščioti po senamiestį ar šiaip kokį žinomą Vilniaus objektą aplankyti. Taip pat labai mylime Kernavę ir Trakus. Kasmet ir ten, ir ten nuvažiuojame.
Šiais metais taip jau pasisekė, kad per vieną savaitgalį buvome ir Kernavėje, ir Trakuose, ir senamiestyje, ir keletą įžymių objektų aplankėme. Na, šios ekskursijos buvo ne šiaip sau suorganizuotos. Turėjome svečių iš Pakruojo (baba ir vaikų pusseserė Rusnė), kuriems norėjome aprodyti tai, kas įspūdingiausia.
Apie Kernavę jau pasakojau, ten šventėme Aurimo išleistuves.
O štai kitą dieną, iš pat ankstyvo ryto, visi susiruošėme į Trakus. Kiekvieną kartą čia atvažiavę būtinai apiplaukiame valtimi Galvės ežeru garbės ratą aplink Trakų pilį. Šį kartą buvome šešiese, tad į valtį netilpome, todėl plaukėme motoriniu laivu. Laivo kapitonas dar ir istoriją apie Trakų pilį ir apie Tiškevičiaus rūmus papasakojo. Po to pavaikštinėjome po Trakus ir prieš išvažiuojant užvalgėme kibinų.

Kitas objektas, kurį buvome numatę aplankyti, buvo televizijos bokštas. Vaikams jis paliko didžiausią įspūdį. Iš paukščio skrydžio pasigėrėjome ir pasidžiaugėme, kokia žalia mūsų sostinė.

Apžiūrėję viską iš aukštai, nutarėme dar pasivaikščioti, kur būtų ir vaikams smagu ir mums ramu. Tad patraukėme į Belmontą.

Šiai dienai pramogų pakako, namo grįžome liežuvius iškišę.
Tačiau, ilgai namuose neužsibuvome, tik pernakvojome ir vėl išsiruošėme į kelionę. Ką gi, apylinkes aplankėme, beliko miesto širdis. Pirmiausiai pakilome į Gedimino pilį. Fantastika, man labai patiko. Labiau nei TV bokšte. Turbūt todėl, kad į viską žiūri atvirai, o ne pro stiklą, turbūt todėl, kad viskas arčiau-iš aukštai, bet ne per daug aukštai, ir turbūt todėl, kad iš čia žiūrint viskas dar žaliau ir nėra pilkų monolitinių namų, o tik gražūs senamiesčio stogai.

Pamatę senamiestį iš viršaus, nusileidome jį apžiūrėti iš apačios. Pavaikštinėjome Sereikiškių parke, Pilies gatve, Katedros aikštėje.
Štai ekskursija ir baigta, nes metas svečius išlydėti į traukinuką.
Pavadinčiau šią ekskursiją vasaros atidarymu. Tikiuosi, šią vasarą dar ne vieną gražią vietą aplankysime. Ir ne tik Vilniuje.