penktadienis, birželio 25, 2010

Ekskursija į Kauną

Esame gan aistringi keliauninkai, labai mėgstame ką nors naujo ir gražaus pamatyti, aplankyti įvairius Lietuvos kampelius. Tad šį sykį susiorganizvome ekskursiją su Aurimo darželio grupės keliais vaikais į Kauną. Kaune jau, žinoma, esame buvę, bet tik zoologijos sode. Šį kartą kelionės tikslas buvo šiek tiek kitoks. Pirmiausia - nevažiavome mašinomis, nes norėjome išmėginti dviaukštį traukinį, dar norėjome pereiti Laisvės alėja, ir galiausiai - aplankyti Tado Ivanausko zoologijos muziejų.
Atsikėlėme anksti ryte, pažvelgėme pro langą ir nustatėme, kad oro sąlygos visai palankios. Temperatūra žemoka, bet galima buvo tikėtis, kad dienos bėgyje pakils.
Atvykome į stotį, nusipirkome bilietus pirmyn-atgal ir pajudėjome tikrai fantastišku traukiniu:

Traukinys įspūdį paliko ne tik vaikams, bet ir mums-tėvams. Visur tvarkinga, gražu, spalvota, gausybė mygtukų :) O ir vaizdas pro langus iš antro aukšto daug gražesnis nei įprastai važiuojant. Tad kelionė neprailgo, juolab, kad iš karto vaikai puolė valgyti, kas ką turėjo :)
Atvykus į Kauną, deja, nuliūdomė. Dėl oro. Visgi jis ne geryn, o vis prastyn ėjo. Kol nuo traukinių stoties nuėjome iki Laisvės alėjos, visai sušalome. Pabijojau dėl vaikų sveikatos, tad mus išgelbėjo kažkokia parduotuvė "Azija" - ale Gariūnai :) Užsukome ten ir nupirkau vaikams striukes. Dabar jau buvo ramiau, galėjome keliauti toliau.
Laisvės alėjoje vyko kažkoks auto renginys. Tad sakyčiau, mums visai pasisekė, nes čia prisižiūrėjom visokių įdomybių-ir senovinių automobilių, ir naujoviškų "tuninguotų", ir dviratininkų triukų ir t.t.
O štai ir mūsų galutinis tikslas-zoologijos muziejus Pati šiame muziejuje buvau tik vaikystėje, tad buvo tikrai įdomu viską pamatyti po tiek metų. Jau buvau pamiršusi, kokia gausybė čia eksponatų. Trys aukštai! Vaikai labai skubėjo viską apžiūrėti, nes knietėjo kuo greičiau viską pamatyti. Na, man, dabar jau suagusiai :), muziejus sukėlė dvejopus jausmus - ir kokia įvairovė gyvūnų pasaulyje, bet tuo pačiu ir buvo gaila tų gyvūnų, iš kurių padarytos iškamšos...

Išėjus iš muziejaus turėjome dar nemažai laiko iki traukinio į Vilnių. Labai gaila, kad oras nenusisekė, būtume dar tikrai ką nors apžiūrėję. Juolab, kad vienos mergaitės mama gerai pažįsta Kauną ir galėjo mums gerą ekskursiją pravesti. Na, bet kad nesušaltume, mūsų ekskursija pasibaigė Kauno Akropoliu :D