ketvirtadienis, liepos 29, 2010

Vaikų perliukai


Žiūriu, kad galvoje nebetelpa visi Aurimo ir Gretos "perliukai" reikia greičiau užrašyt kol neišbarsčiau, nes perliukų būna pakankamai daug. Dabar jau ypač Greta daug perliukų pažeria. Aurimas gi jau didelis ir protingas :) bet ir jam visko pasitaiko...
GRETA
1) Būnant prie jūros (Kunigiškėse) vėlai vakare Greta dar sumanė išeiti į lauką.
Rimvydas sako jai: Greta, nebeik į lauką, jau vėlu.
Greta: Tu ką, nenori, kad aš grynu oru pakvėpuočiau?

2) Greta stengiasi kuo daugiau valgyt, nes pasak jos: "Daug valgysiu ir kai užaugsiu, būsiu Žilvinas". Hmmm, aš susimąstau, nes Žilvinus pažįstame du ir abu mažesni už Gretą. Gretos posakį iššifruoja Aurimas: "Gal milžinas, o ne Žilvinas?" ... Greta pamąsčiusi: "Taip, milžinas".

3)Greta būnant pas močiutę. Veiksmas prie čiuožyklos. Greta stovi apačioje, viršuje ant čiuožyklos berniukai. Greta jiems:
-Vyrai, ateikit čia!!!
"Vyrai" nereaguoja. Greta pati lipa laipteliais ant čiuožyklos:
-Vyrai, aš ateinu!!!

4) Važiuojam mašina. Dėl kažko apsipykom su Greta. Greta užsiraukusi mums su Rimvydu ir sako:
-Ot, SENIAI jūs.
Primenu-jai neužilgo bus 4... o jau dabar tokie kreipiniai į tėvus. Tai ko mums tikėtis ateityje?

Tai tiek dabar atgaminau. Aišku, tų perliukų buvo gerokai daugiau... bet... išbarsčiau kažkur :/ Kai atrasiu, parašysiu :)

PAPILDYMAS (2010-08-05). Vaikai šiuo metu Pakruojį. Su jais būna ir mano mama. Mano mama miega ten, kur aš kelias naktis miegojau. Greta ir sako:
-Močiute, tu dabar miegi ten, kur TAVO mama miegojo?
-Mano mama? Kokia, mano mama?-klausia močiutė.
-Nu ta, kur pirma buvo tavo mama, o dabar - mano mama.

7 komentarai:

Renata rašė...

Oi, griūūūūnuuuu iš klumpių :-))) Juokiuosi balsu. Nereali perliukų žarstytoja Greta.

Egle J. rašė...

Itariu kokiu perliuku pazers jie kai bus paaugliai :)))) Ypac mano trijule!!!! Egle J.

Unknown rašė...

Greta man padėjo darbuoti. Padėkodamas sakau jai:"Ot šauni mergaitė". O ji mane pataiso:"Aš ne mergaitė, o mergina". Taip ir atsisėdau!!!!

Vaida rašė...

Man labiausiai istriges Aurimo posakis (takart buves kokiu 2,5 metuku)"Liuse, as visada tave mylesiu" , skirtas pusseserei Rusnei :). Gretute, teiktama gelytes man ir Aistei, sako: "cia mergoms" :)

Rimvydas rašė...

Ketvirtas perliukas truputį ne toks. Mes vaikams prieš miegą liepėm susitvarkyti kambarį, bet vaikai tai darė labai lėtai. Todėl atėjom kartu su Aiste pajudint reikalą. Tada Greta užpykus ir pasakė: "Eikit, Jūs, seniai!

Aistė rašė...

Ačiū, kas papildėt/pataisėt perliukus :) Renata, tikiu, kad taviškiai irgi pažarsto neblogų perliukų :)
Egle, bijau, kad kai bus paaugliai, tai perliukai bus juokingi nebent jiems patiems, bet ne mums-tėvams :))))

Akvile rašė...

Ir perliukai juokingi, ir komentarai!:D
Maniske irgi pasisako kartais:
http://jusuvaikui.blogspot.com/2010/07/dvimete-kalba.html