šeštadienis, rugpjūčio 21, 2010

Katinų istorijos arba visagalis internetas


Kodėl katinų istorijos? Tiesą pasakius, šito reikėtų paklausti Olgos, kuri ne per seniausiai įstojo į "blogerių" gretas ir pristato savo gražų dienoraštį, pavadinimu "Katinų istorijos". Yra žmonių, kurie savo džiaugsmais ir patyrimais dalinasi tik su artimiausiai draugais ir tik tyliai, o yra tokių, kurie džiaugiasi "garsiai" ir dalinasi savo mintimis net internete. Tad pasidžiaukit kartu su Olga, skaitinėdami jos blog'ą (nuorodą visada rasite mano blogo skyrelyje "Nuorodos").
Na, o kas gi ta Olga? :) Labai daug apie ją papasakoti negaliu, tiesiog, vieną dieną gavau iš Olgos maždaug tokią žinutę: "Ar tu ne ta pati Aistė, kuri prieš ~7-neris metus lankė nėštukių pamokėles?" Taip, ta pati :) Prieš 7-neris metus kartu su Olga (ir kitais) lankėme tokias pamokėles, po kurių abi pagimdėme berniukus, kuriems dabar yra po 7-neris metus :) Buvome susitikę, berods, tik vieną kartą, kažkur atsitiktinai mieste, bet Olgą puikiai atsimenu. Gal dar dėl to, kad mūsų pavardės labai panašios :) Tad štai, dėl to ir rašau, kad tas interenetas visagalis, nes Olga tiesiog atrado mano blog'ą ir atpažino mane :) Smagu :)
Na, ir dar ne viena mano draugystė interneto dėka atgimė. Be galo džiaugiuosi atradusi vaikystės draugę Vilmutę, su kuria vienam kaime vasaras leisdavom. Ėch, tai buvo prieš 20 metų... Taip pat labai džiaugiuosi, kad mane atrado Justina - vėlyvesnės vaikystės draugė, su kuria patyrėm labai daug įsimintinų akimirkų. Be galo smagu, kad dabar galim palaikyti ryšį!
Manau, ne pas mane vieną yra tokių draugysčių atradimų. Bet aš dažnai susimąstau.... kas būtų, jei vieną dieną internetas ..... tiesiog dingtų.......................................................................

2 komentarai:

OlgaJ rašė...

Labai ačiū, Aiste, už gražius žodžius! Manau, reikia kada nors prie progos (o gal ir be progos) susitikti, būtų smagu, kad ir vaikai susipažintų

Aistė rašė...

Olga, linkiu sėkmės ir įkvėpimo rašant savo blog'ą!
Būtinai susiorganizuosime susitikimą!